تحلیل تخصصی و مفهومی سوالات فیزیک کنکور تجربی و ریاضی 97

دسته بندي : عمومی » کنکور
توضیحات:
تحلیل تخصصی و مفهومی سوالات فیزیک کنکور تجربی و ریاضی 97، در قالب فایل pdf در 94 صفحه.

در این جزوه با تاکید بر بخشهای هر فصل قصد داریم تا با الگوی جزوه-تست ، دانش آموز را با سه سطح از مواجه شدن با مسایل کنکور آشنا کنیم.

*** سطح اول یا سطح تسلط کامل بر مفهوم و ریاضیات و هندسه مساله ، با عنوان توضیحات برای تستهای مشابه در حل مسایل استفاده شده است.
** سطح دوم یا سطح تسلط نسبی بر مفهوم وریاضیات و در پاره ای اوقات هندسه مساله ، با عنوان تشریح تست در حل مسایل استفاده شده است.
* سطح سوم یا سطح تسلط جزیی بر مفاهیم و درک مساله ، بیشتر با کمک حفظ مراحل و استفاده از ترفندها با عنوان حل تست در حل مسایل استفاده شده است.

هر سه نوع استراتژی حل تست در سوالات کنکور مورد استفاده قرار می گیرد .با توجه به این نکته که سطح معلومات دانش آموزان در کنکور سراسری کاملا متفاوت است لذا هر یک از طراحان عزیز خود را ملزم به طراحی سوالات در سه سطح فوق می دانند.
لازم به ذکر است که این سه سطح از مواجه شدن با سوالات دارای اولویت نزولی از بالا به پایین است به این معنی که سوالاتی که با سطح اول پاسخگویی حل می شوند ، هرگز با سطح سوم پاسخگویی حل نخواهند شد. اما سوالاتی که با سطح سوم پاسخگویی قابل حل هستند به راحتی با سوالات سطح اول پاسخگویی قابل حل شدن هستند.
دسته بندی: عمومی » کنکور

تعداد مشاهده: 29173 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pdf

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 94

حجم فایل:8,207 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل دانلود پیش نمایش
  • گالری تصاویر :