مقاله ترجمه شده تاثیر رسانه های جدید بر رسانه های سنتی

دسته بندي : علوم انسانی » خبرنگاری
توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیر رسانه های جدید بر رسانه های سنتی، در قالب فایل word و در حجم 14 صفحه، همراه با فایل pdf اصل مقاله انگلیسی در 8 صفحه.

عنوان انگلیسی مقاله:
The Impact of New Media on Traditional Media

سال چاپ: 2014
محل انتشار:
Middle-East Journal of Scientific Research 22 (4): 609-616, 2014

بخشی از ترجمه مقاله:
رسانه های اجتماعی و دیگر منابع خبری اینترنتی، به عنوان "رسانه های جدید" هم شناخته می شوند که به بخش جدایی ناپذیر جامعه مدرن تبدیل شده اند. وجود چنین رسانه های جدیدی، رسانه های اجتماعی به طور خاص وجود روزنامه چاپی را مورد تهدید قرار داده است.
اثر این تهدید بر روزنامه های چاپی، به خصوص در ایالات متحده آمریکا احساس می شود. متوسط گردش روزانه از روزنامه های آمریکا در ماه گذشته 2008 و اوایل سال 2009 با توجه به آخرین اطلاعات از دفتر حسابرسی گردش، هفت درصد کاهش یافته است. داده ها نشان می دهد تغییر در رفتار مصرف کننده باعث شده است که مردم بیشتر برای دریافت اخبار و اطلاعات خود، آنلاین می شوند.( نیویورک تایمز، آوریل 2009). با این حال، تاثیر رسانه های جدید در رسانه های چاپی است که هنوز هم در هند قابل کنترل است. هدف از این مطالعه، درک تاثیر رسانه های جدید و رسانه های چاپی در یک زیر مجموعه به نمایندگی از جمعیت هند است. این پژوهش شامل یک روش بررسی کامل و مصاحبه های تخصصی برای شناسایی رسانه ارجح برای خواندن اخبار است. همچنین کمی تغییرات اجتماعی موجب شده رسانه های جدید و تولید محتوا توسط کاربران ظهور پیدا کند. مطالعات ما نشان می دهد که کاهش انتشار رسانه های چاپی را می توان به جمعیت جوان تر هند نسبت داد که طبیعت تعاملی رسانه های و کاهش زمان تاخیر که با آنها می توانید به اخبار دسترسی داشته باشید را ترجیح می دهند
دسته بندی: علوم انسانی » خبرنگاری

تعداد مشاهده: 25761 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: rarمتن ترجمه+فایل اصلی مقاله در فرمت

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:572 کیلوبایت

 قیمت: 60,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    متن ترجمه در قالب word و فایل اصلی در فرمت pdf